Loco, maniac, sick bitch, psychopath

Im gonna show you crazy! Skriver i detta inlägg och visar bilder i nästa. Skriver nämligen på datorn på jobb, medans alla bilder finns i mobilen. Enklast så! Tänk, för bara några få år sedan hade man en digitalkamera med sig på resor och tog bilder lite här och där. Efteråt var det som ett förlängt nöje att kolla på bilderna och välja ut några att göra ett album av på facebook eller beställa hem. Nu tar man bilder med mobilen och kan ladda upp sekunden efter. Det är som att man inte har tålamod att vänta på någonting längre! I tisdags var jag först och tränade med Babb och bea, sen på kvällen var jag hos Frida. Virre och Fredrik höll på att sätta upp ett barbord som blev jättebra. Sen såg jag och Frida en skräckis och åt blåbär, jordgubbar (och ja, även chips, dippa och naturgodis). Fast Frida deffar så hon var väldigt duktig och höll sig mest till bären. Sen körde jag hem mitt i natten, sådär smart efter en skräckfilm, haha! Men jag blev inte tagen av något monster, spöke eller creepy kid hahaa så de va tur! I onsdags var jag med min lille hund för han va sjuk. Han gnydde typ hela tiden om man lämnade honom. På efrermiddagen körde jag till emporia, handlade en flaska vin och en påse godis och sen åkte jag hem till Rebecca. Hon hade lagat en jättegod gryta och förberett små drinkar osv. Det var jag babb, bea och Maria som käkade, snackade och skrattade. Helt underbart. Och torsdagen började med en låång sovmorgon. Har försökt vända mitt dygn hela veckan och det har gått ganska bra. Blev så glad för Marcus bestämde sig för att vila från renoveringen som han annars är helt uppe i just nu. Så vi bakade scones och åt i trädgården. Sen solade vi och dammsugade poolen, spela kubb osv. På kvällen mötte jag upp Anna och Steffi och sen var vi i Braheds fantastiska lägenhet vid konsethuset. Jag blir lika fascinerad varje gång. Idag har det varit helt underbart väder. Jag körde med Marcus till svedala där hans firmabil skulle servas. Sen körde vi hem och solade, sen körde vi tillbaka igen. När marcus fått bilen igen körde han till lägenheten och jobbade vidare. Jag försökte sova men det är typ omöjligt när det är sol ute. Hela jag bara vägrar. Så inatt dygnar jag. Det positiva är att jag garanterat kommer somna som ett sär imorgon. Innan jag körde till jobb svängde jag inom lägenheten med en termos kaffe och så drack vi det på golvet innan jag skulle in på nattjobb och marcus la golv några timmar till. Men nu sover han och jag sitter med mitt solbrända (röda) huvud i receptionen. Har haft en hel del att göra nu från start men nu när det lugnar sig ska jag gå in och kolla på greys anatomy och käka bär. Behöver jag ens säga att jag känner mig fruktansvärt glad över hur fina lediga dagar jag haft? Känns så sjukt lyxigt. Jag lever ett så flexibelt och knäppt liv kan man säga med tanke på mitt schema och just nu är det ju snäppet ännu tokigare pga vi bor hos mina päron. Men ändå går det ihop så fint med mina vänner eftersom de lever lika flexibla och knäppa liv. Hoppas att vi sansar oss och blir vuxna samtidigt sen. när nu det händer. haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0