Boys gonna find me chasing ladies yep some might like me some might hate me

Två tuffa veckor i rad nu. Övertid på jobb, tandläkare och sånt shit shit. Men, har haft det jävla bra ändå. Lägenheten går framåt, längtar tills den är klar, då ska ni få se! Känns som livet står och stampar nu, redo för nästa episode. Sen greys anatomy hjälper mig just nu att fly verkligheten när det behövs. Så ofta det går på jobb, eller om Marcus somnar före mig hemma. Babbis hade fest på vån 49 i helgen och jag hade en rosa klänning. Träffade Elle och Milla i söndags och käka en mudcake. Älskar dem, speciellt de innersta 10 cm. De yttersta ca 2 är torra, men ändå goda. Hahaah. Helg igen från 22 ikv. Nästa vecka blir köttig. Sen, då jävlar :-)) Har ätit nyttigt också under vardagarna i några veckor. Är det bara jag eller går tiden 10 gånger långsammare då?!!! Gjorde ifs en jävligt god kycklinggryta med rödvin, grönpepparsås och massa grönsaker (svamp osv) i måndags så det har förgyllt veckan. I onsdags va det personaldag så jag skulle möta Babb och Emma på centralen. Cyklade typ 10 min sen började det ösregna så jag cyklade allt vad jag orkade hem, tog bilen ist. Lagom då hade regnet dragit över? Hahah.. Aja.. Hämtade tjejerna på centralen och körde dem de 200 meterna till dockan😂 Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0