jag vet inte idag, för trött för rubrik idauu

och för att återkoppla till föregående lite mer abstrakta inlägg så va det alltså frivilligt som jag inte kämpade. Jag inser det nu att hade jag viljat så hade jag kämpat för det gör jag med saker jag vill. Alltså ville jag inte. Men påtal om något helt annat så gick den "tuffa" veckan ganska fort. Kom hem i måndagsnatt men var ändå pigg nästa morgon när det var dags att förbereda matlådor, träna lite och sen jobba. Jobbade tis,ons,tors,fredag och tränade och åt nyttigt. BOOORING! Men kroppen mådde bra. Och på fredagen käka jag lunch i solen på en bänk med Steffi och Anna. I helgen försökte jag och Marcus ta det lugnt för han jobbade båda dag och kväll hela veckan som gick. Så vi sov länge, fixade lite ärenden (bl.a på ikea där vi är 837475 gånger i månaden nuförtiden), hämtade vår soffa. Sen på kvällen var vi hos Pontus med några kompisar till Marcus. I söndags sov vi också länge sen va vi på kalas hos min faster bla. Men jag lyckades med bedriften att vara nyttig även under helgen och igår (marcus kom hem och grillade en hel fläskytterfile och gjorde en fin sallad osv.) <3 Sen va vi i bokskogen osv. Så idag tappar jag nästan brallorna. HAHHA. Tur jag ska flyga upp till min fina Emelie i Stockholm idag och förhoppningsvis också träffa några andra kompisar i Stockholm. Och då får de va slut på nyttigheterna. Har redan handlat choklad o grejer som ska med. JIPPI!! Så bara några timmar kvar på jobb och sen cykla hem och passa det sista, ikväll flyger jag! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0