spännande historier har tagit plats

I lördags va vi ute och firade steffi! Delade taxi hem med en brud jag träffa på Stortorget. Skitbra när man ska till samma ställe. Blev typ vars 30kr :'-D Söndags duka vi upp och sen kom Anna Max Malin och Fredde och käka julgottis och spelade med oss. Sen har dagarna sprungit, fast inte nätterna! Haha. Har jobbat nätterna. Måndag tisdag minns jag inte vad jag gjorde, helt sjukt. Hahhaa! Onsdags va min familj hos oss och käka och sen idag julafton. Imorgon utgång 🐷 Lillbrossan ska sova hos oss så först får vi käka sen kommer Rebecca så ska vi dricka lite innan vi sticker på förfest. Så mkt spännande pågång nästa vecka! Ps jag gillar julen. Men samtidigt blir jag mörkrädd när allt fokus ligger på att julklappar ska delas ut. I år fick jag inga julklappar och jag gav inga. Bjöd min familj på Mat istället. Palla att vi ska lägga flera miljontals kronor på julklappar, ägna nästan hela kvällen åt att dela ut klapparna. Är det va julen handlar om? Hur fan blev de så? Vill iaf visa lite bilder på min snygg man idag <3 alltid så brun och fin. Het i sina skjortor. Som ni ser orkar jag inte klippa och klistra med bilderna. Jag filtar och grejar är de konstigt när man står typ 4 på natten trött som Ett as och tar typ 4 bilder haha Sen nån bild på en trött lina på nätterna på jobb. Försöker skapa lite stämning med min luva' hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0