Såja, då droppar vi helt oprovocerat en liten veckoplanerare. haha

Igår: Tenta organisationsteori, tog 3 timmar att ta sig hem från Lund efteråt pga obehöriga på spåret... Hade turen att springa på Malin och hennes trevliga klasskompis så det gick inte större nöd på mig. Lyckades avstyra en stressattack, och cyklade istället hem, åt en nyttig middag, höll käften och sen cykla till jobb. Haha. 22-08, blev kvar på jobb med Matilda så lagom vid 10 på morgonen fick jag äntligen sova, hårdare än sten. Och en bakfull Marcus gjorde mig sällskap. Idag: Snarare inatt, då mitt liv för närvarande utspelas. Ställde alarm 16.30. Vaknar i ett ryck 18. Typ vad fan hände. Skit i det. Dricker kaffe, stirrar ut i luften, jobbar 20-08. Äter marabou (det nya gröna helt sjukt gott.) och det symboliserar min frukost, lunch och middag för idag (inatt) helt enkelt. Händelserik natt. Kan tyvärr inte dela med mig av de äventyren. Men det har varit spännande och flera vänner var dessutom i huset inatt av olika anledningar så det är först nu jag sitter ner och inser att wow bara 4 timmar kvar. Imorgon: Jag lär vara hemma cirkus 09. Tvätta hela huvudet, bada i något body butter med nötig doft och sen sova. Hårt och länge. Gärna till typ 19. För att sedan resa mig upp, dricka kaffe, cykla till jobb. 20-07. Med mat som förhoppningsvis tillagats av Marcus. Jag har ett sådant sug efter nyttig mat ((HAHHA så läser man ovanstående man bara rimligt), men det har jag faktiskt. Älskar att komma in i sån period när man ger sig bra mat, känner lyckliga känslor, känner sig avslappnad och trygg i sin kropp, orkar mycket, trivs i kläder, trivs utan kläder. Måndag: Sova till 13, skynda till Goldie, projektinledning i Lund 15-17. Med Sofie. Planera/överlägga kanske man kan säga med min grupp hur vi ska gå tillväga. Gymmet får det nog bli eller en promenad och sen käka kyckling. Älskar kyckling. Tisdag: Projektarbeta med gruppen. 14.30 Har vi möte på jobb så då får vi vara klara för dagen med skolan. Efter mötet ska jag hem till Rebecca. Jag och min cykel är bästa vänner och fiender på samma gång. Jag Rebecca och Maria ska ha pyjamaskväll. Så mysigt att käka tillsammans, i pyjamas och tala obehindrat om allt och inget. Skitbra. Onsdag: Träna på morgonen, det gillar jag, Bästa sättet att vakna och frukosten blir så god sen. Även om det är samma fullkornsflingor med lättmjölk som vilket onsdag som helst. Men det är vackert. Också musik till. Sjunga och dansa, och spegla sig. Och känna sig jättefin. Sen tänkte vi nog jobba mer med projektet i skolan och Anna fråga om jag ville ut med dem. Det vill jag. Vill dricka massa vin, känna adrenalinet rusa. Dansa osv. Men jag ska jobba nästa dag från 06 så de blir nog inte denna gången. Torsdag: Jobb 06-14.30. Ganska mysigt tror jag. På sina sätt, mest bra för jag måste ändå inom jobb och rapportera lite, så kan lika bra stå här under förmiddagen. Men sen räcker det för då ska jag möta upp en killkompis. Vi ska ses och ta igen lite. Tänkte bjuda han på käk också, om han har tid att stanna en stund. Fredag: Mitt mål är vara fullt ut ledig denna dagen, dvs både från jobb och skola. Såfall ska jag ta bilen och köra först till gymmet, sen hem. Sen ska jag köra till Emporia. Köpa något fint. Något som glittrar gärna, eller är färgstarkt eller som sista alternativ. "känns classy". Så långt brukar det dock inte gå. Får se. Har jag tur kommer Frida och gör mig sällskap. Antingen redan där eller sen. Vill gå ut då, dricka ett glas vin, levalife, haha. Snacka massa skit och skratta och kalla fler. Men nu känns det som vädret övertalar en att stanna hemma och sniffa doftljus istället. Får se. Blir ju helt jävla groggy av alla vaniljextrat. Såfall vill jag ha ett par jättefina mjukisbyxor och tröja på mig. Då går det an. Det är så lent mot kroppen och får en att känna sig som en kändis som typ ska gå till affären men vet att de kommer bli fotograferade av 9384758 paparazzis så de tar på sig sina finaste mjuikskläder. Bara de att vad dem inte vet är att de är så fina i ansiktena i all sin enkelhet att det inte är kläderna det hänger på. Det är fina som de är. Lördag: Julbak! Jag och Marcus ska göra oreo cookie balls, saffransbullar med vit choklad och sånt. Då köttar vi julmusik. Och jag kan lyssna efter den snutten i "do they know its christmas" som Bono från U2 sjunger och få tårar i ögonen när jag sjunger med. Och tycka livet är mäktig osv. Tycker det ska bli väldigt mysigt. Då kan jag pussa Marcus när jag vill och vi kan glömma mobilerna inne på nattduksbordet halva dagen. (Nu avbröt jag skrivandet för att snacka lite med tidningsbudet i huset, plus snacka lite med hyresgäster. Sjysst med sällskap 04.42, älskar att de är ute så mycket annars vore här stendött nu). Anyway. På lördagkväll ska vi fira Steffi! Ska bli skitkul. Steffi blir 23, så hon bjuder på middag och hela kittet. Så härliga tjejer också. Längtar. Söndagen: Sova länge, vakna, andas, inte resa mig upp i ett flygande ryck. Dricka vatten. Gymma tänkte jag. Speciellt om jag får med mig Marcus. Sen på kvällen kommer Malin Anna Fredrik och Max. Så ska vi köra julklappsspel, andra spel och se tomten är far till alla barnen. Tänkte bjuda på glögg och massa annat. Lär droppa en buffébild på instagram. Min instagram visar inte min personlighet känner jag. Den är för stel och tråkig, men varje gång jag försöker göra den mer personlig och ärlig blir den så jävla ful. Inte fula bilder men mer kladdig liksom. Ostrukturerad för så är jag och mitt liv. Nu tror jag det räcker för idag. Ni kan nog inte ta in mer irrelevant fakta för idag. hahah! Nu ska jag ställa mig i receptionen igen och läsa aftonbladet. Fick precis förfrågan om att följa med upp på efterfest och "spela fifa". Jag föreslog istället att de kunde gå upp och lägga sig alternativt gå upp och därifrån utmana mig i wordfued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0