När lyktorna tänds, på andra sidan brom

Jag har en så himla underbar sommar. Har inte tagit ledig något eftersom vi va bortresta hela vintern. Men jag älskar detta jobbet av den anledningen. Man har så många fridagar trots att det är heltid, pga skiften. Så jag har lyckats va i Budapest, Stockholm, stugan (Bromölla 5 hela dagar med massa fotbollsgolf), Kalmar ska vi till helgen för att hälsa på tjejerna vi hängde med hela tiden i Australien och sist men inte minst blir det barcelona. Och så då har jag tagit ledigt 3 pass på hela sommaren. Lycka!! 😃 Sen har jag haft sån sjuk tur för har jobbat nätter de veckorna när det varit jättefint väder och då struntar hag typ i att sova helt enkelt. Hahah. #migrän. Nä skoja, brukar sova 07-11. Cirkus. Sen vila lite i soffan (läs drägla) i Marcus famn innan jag sticker till jobb. Så kan man maxa dagarna. Om jag snabbt skriver saker jag gjort: Big slap, dagar på stranden med vänner, flera roliga utgångar, firat vänners födelsedagar, bjudit hem massa i nya lägenheten, njutit av den och inrett massa, var i stugan som jag skrev och grilla varje dag, satt ute till sent med tända ljus, kaffe, en kortlek och massa Godis. Och så hade sånna små hur ska man beskriva dem? Typ figurer? Gröna, som man eldar för att hålla mygg och insekter borta. dessa köpte vi på fiji. De använde dem även överallt på Bali så det luktade bali typ. Och Stockholm hos Emelie va helt underbart, och jag längtar tills lördag när vi återförenas med Kalmar tjejerna. Det har varit en väldigt social sommar, trivs så sjukt bra nu när jag bara kan hoppas på cykeln och möta upp mina vänner var som helst. Så enkelt. Man hinner så mycke. På fredag ska älskade Anna ha sin tjejmiddag i TT. Jag ordnade lokalen för en klassåterträff med dem i 9an. (Vi hade en nämligen tidigare i sommar som va lyckad så tänkte ha en till men de va få som kunde så sa till anna ist så det ska bli mysigt att samlas med hennes närmsta vilket i stort sett är mina närmsta också och bara käka och dricka vin med en fin utsikt. Hmm vad kan jag mer säga? Äh räcker så. Ska bomba bilder ist. Ps har kollat 6 säsonger Dexter på nätterna på jobb. Älskar dexter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0