Underbar måndag🙏

För jag älskar att va effektiv. Då mår jag så bra❤️ Sov verkligen typ noll i natt. Men de va som om jag njöt av att va vaken och kunna vila hela natten ist. Tiden går iaf mycket långsammare😊 Sen var det första dagen tillbaka på jobb efter semestern och det var lite kaos som väntat, men kul att träffa hyrisarna😊 jobb 06.30-14, dirr till ett viktigt möte och sen vid 4 var jag tillbaka i Malmö och bokade tandläkare osv nu innan vi sticker. Efter det handlade vi mat, käkat, gjort två prov och tillslut fotboll tills ph börjar😃 så mysigt när man tvättat sig, duschat inget smink och älskling är nyrakad med Lena små kinder😊😊 Hoppas på mycket drama idag. Haha. Sov gott💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0