My anaconda don't, my anaconda dont want none unless you've got buns hun'

Märks att de va länge sen jag va på jobb för har inte bloggat. Men var fan börjar man? Sen sist vi talades vid, bloggläsare kära och ja, har jag varit i Spanien 10 dagar i Casa Almenderas tillsammans med mina älskade vänner Steffi, Anna och Malin och deras pojkvänner Jonas, Johan och Fredrick plus då min lille gubbe Marcus. 10 dagar i ett paradis med sol, avslappnadhet skratt och omgiven av mina närmaste. God mat i massor ja jag undrar själv hur de inte kan komma sig att jag liknar ett helt klot fan. Väl hemma har det varit snabba ryck. Är åter på jobb på måndag men det är mycket som ska hinnas med nu! Förberedelser och framförallt en stor grej men de ska ni få höra talas om mer framåt. Har haft paradise hotel maraton eftersom jag låg så långt bak nu. Man blir underhållen, fascinerad och rädd för mänskligheten hahah men jag tyvker de ser soft ut att va på gratis semester så får de bara försöka bete sig haha. Stackars små 18 åringar som blir kära till höger och vänster. I helgen har jag och Babb firat 3 års vänskap😃😃👍 bästa Babben ❤️ Sjukt att vi inte känt varandra längre känns som de men fan vilken tur att vi träffades. Helt underbar vän! Så i fredags va jag och Marcus hemma hos dem och igår va vi hos Simon och Johanna. Riktigt kul. Ikv ska vi fira Svante och tjoclhuvudet önskade kräftor :-(((( wtf. Jag ska iaf stå för efterrätten så nått blir ordentligt ;) ska baka mint kladdkaka❤️ Tusen bilder pu di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0