Lördags

I lördags efter jag hade kört dem, va jag och Marcus inom på emporia en mysig stund. Fast lite panik för jag övningskörde aldrig i denna stora bil som jag kör i nu så de va skitläskigt att göra in på emporias parkering helt fullsmockad. Hahah. Kaos.och såklart fick jag hoppa ur bilen för att kunna nå biljetten i automaten vid pinnarna. Hahah. På emporia köpte jag massa gottis som jag sen kunde ta med hem till Malin på kvällen. Hon gjorde fajtas. Så sjukt gott. Käkade massa gott och drack ja lika mycket vilket va lite värre hahah. Jag Malin Anna och Carro. Sen mötte vi upp Rebecca och gänget på möllan. Några killkompisar bjöd på massa dricka. Väldigt sjysst men mkn lille hjärna blir skrynkligare och dummare än vanligt så vet knappt riktigt vad som hände haha. Men slutade iaf natten på Max (inte det på Stortorget) och käkade nattmat med bea och Marcus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0