Trött på stela bilder och sterila texter?

Ring mig! Träffa mig! 
Kul att träffa Erik, Tim, Vicki, Anna och Felix igår😃 Och de andra som va där såklart....
På natten sprang vi i ösregnet för att handla mat. Sen körde vi hem till Johan och käkade nattmat från MAX :-) utnyttjar appen till the edge haha!
I fredags var en underbar kväll i kvarnby. Mormor drack vin, mamma och jag åt mörkt choklad, pappa glass och Marcus godis. inget ovanligt.. Och Sture var lurig. Vi tittade på lets dance på en 14 tom tv i köket hahag och snacka mest så mkt brydde vi oss, hade fan behövt förstoringsglas för att se något. Mormor hejade på lille TV4 gubben. detta va första och sista avsnittet jag såg. Finalen. Lagom. 
Nu har jag solat för att hålla mig borta hemifrån annars hade jag inte kunnat hålla mig från att väcka Marcus. 
Nu 274389 bilder. älskar mina underbara vänner<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0