Kör där en röd bil mot dig? Nej. Det är jag som är den i den röda bilen. HAHAha

 
Lille gänget ja. haha, inget ovanligt. 
Igårkväll kom Rebecca och Maria till mig och vi käkade jättegod mat, pratade skrattade och diskuterade livet. En vänner är terapeuter du kan dricka vin tsm med. Väldigt sant. Hahag. Fast Cola zerå eller 3 liter vin. Finns det något mellanting?! Vi får göra ett försök på vår drinkkväll=) 
Nu har jag jobbat 06.30-14, hittat alla Bl-Sverige deltagarna att följa på instagram. jävla svårt va det, ALLA hade döpt sig till biggestlosersverigexxxxx hahah😂. 
Hem och ladda krafterna och äta innan träningspass med Frida <3 
Om en månad sticker jag och mina älskade snakes! 
HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0