Idag är min brors dag, för idag tog han körkortet!

Så underbart skönt och välförtjänt. 
Han lyckas fan i mig med ALLT han ger sig på. Ömsint. 
Och då såklart reflekterar jag lite över mina egna drömmar och vad man uppnått. 
Jag kan inte första hur mycket man kan hinna med. Det senaste halvåret har jag varit i New york med mina bästa vänner, alla sex and the city tittande tjejers dröm. Och alla andra tjejer dröm också. Haha. Jag har hälsat på min underbara Emelie i stockholm direkt när hon kom hem efter 2 år i Australien. Jag har rest runt i Thailand, tagit dykarcertifikat, festat, lärde känna underbara människor och fick uppleva ett helt nytt klimat. Dessutom fick jag det heltidsjobbet jag drömde om. Inte för all framtid. Men för nu. Tills nästa äventyr vilket kommer bli större och långvarigare än något förr. Men först, barcelona om 1 månad med mina bästa vänner. 
Men som sagt, GRATTIS igen älskade Svante. Stolt syster här☺️☺️☺️ Hehe. 
Veckans sista arbetsdag imorgon! Jippi
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0