Hatar när någon bild kommer uppe och någon nere men orkar inte ändra. P.s im hard to get in, harder to get out

 
 
 
 
 
När jag kom hem från jobb idag, la jag mig i soffan på balkongen ist för sängen. Invirad i täcke med fönstret öppet. Sov som en stock och vaknade helt solbränd i ansiktet. Rosa på näsan hahah. Kokade av värme. Låg i tretusen olika ställningar för att bli jämt brun. Solar normalt alltid topless så är skeptisk till märkena jag fick förra veckan. Nuförtiden när jag har lite bröst vill jag ha bruna annars kan jag lika bra skippa det! Hahaha... 
Det va toughest på ribban som jag viljat se, många jag kände som deltog men man kan inte va överallt har ändå lyckats sova/sol (perfekt kombo), kollat Magnus fotbollsmatch och varit på min kusins konfirmation trots att jag bara varit ledig 12 timmar. Slutade på jobb 08 imorse och har varit tillbaka 2 timmar och 19 min nu, några favvisar har hängt i repan. Okej less words och mer bilder nu. Check this out! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0