Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig! Det är över nu, men jag kommer ihåg helt andra tider.

 
 
 
Denna dagen började på jobb eftersom jag har nattskift veckan ut. 
Marcus hämtade mig och jag somnade så otroligt hårt och gott när jag kom hem. 
Med några fantastiska lediga dagar med mina härliga vänner (vilka kingiga människor) bakom mig och Marcus som myser runt och fixar och donar hur kan man annat än sova tryggt då? Och då och då kom han inspringandes och ville pussa mig och sno lite av min värme. 
Tiden går så fort, för varje vecka kommer vi närmare när vår stora dröm går i upplevelse (haha låter som barn eller bröllop men det kan ni vara lugna för, det kommer säkert va våran stora dröm någon dag men just nu är vår stora dröm något helt annat.) Vill inte skriva ut det riktigt än. 
Iaf stack vi till Köpenhamn såfort jag var människa igen och nu är jag tillbaka på jobb. 
12,5 av 42,5 timmar avklarade.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0