Dancing in my head

Just nu pågår pass 6 som är återstående tills min 2 veckors semester startar. Jag har fått så mycket beröm på jobb idag och igår. Hyresgästerna hade tydligen gett mig bäst poäng i deras system. Blev sjukt glad men inte tillräckligt för att skryta om det på fb eller instagram. Nämner det lite diskret här på bloggen ist. Hahah.. De viktigaste är ju att det är ett faktum. Och att jag vet det typ. 
Bara jag inte latar mig nu;) neeejdå😃 
Har lyckats utnyttja mina lediga förmiddagar till Max nu denns veckan när jag har 14-22 skiftet. (Vart shift har sin charm och sin skit). 
Imorse var jag och Marcus på gymmet när de öppnade. Sen åt jag frukost i solen med Frida och vi låg och bubbla i solen tills jag fick göra vid mig och sticka till jobb. Köpte med en god sallad som jag precis käkat mellan 2 konferenser... Nä men om jag skulle ta och berätta hela mitt liv hät nu eller? herre jesus. 
Anyway, börjar dra sig mot sitt slut på biggest loser sverige😍😍😍 har följt det via TV4 play på paddan. Jag hejar på Hristos!! King. 
Tänk, snart börjar den sommar som kommer vara i 1,5 år för min del?!! Ofattbart. Love 
 
Liten, lurig och tydligen LUDEN!! Haha❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0