Bakrutan, är skitig som fan. Det spelar ingen roll för, jag ser mig aldrig om.

Igår väntade en fantastisk kväll mig när jag kom hem från jobb. 
Det var helt underbart! 
Dessa dagarna är så fullbokade men jag älskar det. Idag slutar jag 14 och då har jag bråttom till ett viktigt möte kl 15.45 sen ska jag äta middag i stan med Linda och Emelie vid 18 och 21 börjar Biggest Loser Sverige. Finns dock en överhängande risk att jag missar det men då ser jag det på play som vanligt🙏😃 
Imorgon jobbar jag 06.30-14 sen ska jag ställa till med en stor grillmiddag för steffi, anna och Malin. Vi firar min 3 veckors semester. (Fast att jag har ett pass till helgen men det räknas inte för det är utöver heltid). 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0