Vem bryr sig om hur nätterna far? Dem vandrar som dem vill..

 
I fredags efterjobb (22.30) hämtar Marcus och Gabbe mig sen har vi pizza picknick i vh. 
Med tusen lager filt annars fryser man ju ihjäl!!
 
I lördags åkte vi till Åhus där det va beachfotbolls turnering😍 
Testade Segway, kollade några matcher med hög musik så härligt älskar cuplivet, sen käkade vi först glass och kollade på de stora fina villorna i Åhus hamn, sen var vi på nyöppningen utav en hamburgerrestaurang. 
Servitrisen bara: ja vad ska ni ha? vi bara jaha men vad är menyn? Hon bara jaha men vi har bara cheeseburgare, dubbel eller trippel? hahaga man bara jaha... Får vi väl ta en dubbel då! Och hemmagjorda pommes, och coleslaw. Sjukt gott och inrett som i en båt. 
 
På kvällen kom vi till stugan och hade massa gott med oss😃😃😃 så underbart. Att göra en brasa, (fick vira in först typ en stock i tidningspapper sen efterhand som de gick åt helvete slutade de med att vi typ virade in tändsticksaskar träbitar i 4 tidningsblad. HAHAH. Och här trodde man att man va pyroman. sov som om jag var stendöd haha. 
 
Känslan att vakna där i naturen, frisk luft och så vackert och grönt, gå en promenad och sen äta choklad och spela kort till frukost!!! Jag är en liten naturmänniska. Står ej ut att va i en lägenhet eller hus förlänge. Därför måste jag sitta minst på en balkong med öppna fönster när jag pluggar annars blir man helt koko (mer än vanligt haha) 
 
Mån- idag har jag jobbat 06.30-14. Bästa skiftet! Man hinner så mkt efter. Och jag såklart envisas med att va uppe till 24 typ och spela pokerturnering och sen gå upp 05 och steka bananpannkakor... 
 
Det farliga blir som när följande händer: jag och Marcus är hemma samtidigt. Av ingen anledning börjar vi kramas och sen ligger vi typ i soffan och pussas och bara är miffon sen bara jaha vad fan hände, 2 timmar gick? Panik. 
 
Igpr år tvinga jag honom äta tonfisk, sen gjorde han fruktfat när han kom hem från ett möte vid 21, och då kolla vi på 24. till 24. Spännande iiiiih. 
 
Slog ihjäl alarmet imorse i princip. snart frukost på jobb, i eftermiddag möter jag upp Emelie som är hemma från USA Jippi! Så blir det grillat hos oss. Och sovmorgon imorhon, sa till Matilda precis, jag kommer fan sova lika länge som dig imorgon!!! Trots att du jobbat natt.. Haha ;-) 
 
Nån fula bilder på de vore en jävla bra avrundning! 
 
Såklart ska vi båda idioter ha gröna skedar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0