Så jävla underbart!!

Denna veckan är upp och ner! Värst för Marcus. Han sliter som ett djur. Men även jag upplever lite kaos eftersom jag jobbar nätter och flyttar samtidigt. Men vi har redan fått till det riktigt bra och detta kommer bli en riktigt jävla härlig hållplats tills dess att vi sticker😍 Jag har dock valt att prioritera bort delen sömn. Så i måndags var jag på stranden med Frida innan massa packning/ förflyttning/bärande och sen jobb. Igår kom steffisen till mig och vi fick några härliga timmar vid poolen. Idag flöt jag runt på madrassen i vattnet och försökte sova. Sen käkade jag och Marcus min favorit santa lucia rätt på uteserveringen i Höllviken innan jag skrubbade och torka vårt fina röda kök som vi nu ska skiljas åt med. Sist men inte minst tog vi en kaffe (vissa öl vissa glass) med gänget i ktown och nu är jag åå jobb. Är så förbannat glad😃😃😃😃😃 Om en månad åker jag och mina älskade snakes ner till Annas hus i Spanien och med oss har vi våra män. Ska bli så underbart!!!! Känns som en dröm. Nu några bilder på skymningen när jag är påväh till jobb. Älskar världen, älskar att resa. Mamma idag bara lina varför måste man jobba när man kan resa :(( jag bara ja du!! Om jag det visste! Men älskar även Malmö. Dey är spännande.
Va tvungen att lägga till en liten igelkottsbild😃😃 mamma berätta idag att de finns idioter som sparkar på ihoprullade (rädda igenkottar) och vissa av dem dör!!! Usch hemska människor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0