Och nu gör han alla de saker med henne som du brukade

Hej på dig! Jag har precis varit uppe och bytat två säkringar som gick på jobb, just när avgörande målet i finalen skedde. Man bara: kan ni ta en värmeljus sålänge så återkommer jag efter förlängningen? ;-) Underbar vecka!!! Fint hotell i Gbg, god mat och vin. Mysig kväll med min älskade! Liseberg med de roligaste karusellerna! Berg och dalbanorna börjar mer och mer likna de i USA😃 Emelie, Frida, Henke, Andreas och Alexandra är ytterligare finisar som förgyllt denna soliga veckan. Och steffi och fina fina lilla Frank som vi passade i Jonas lgh. Nu är jag inne på veckans 3:e och sista lång-nattpass. Dessa skiften är massiva. Men jag är motiverad. Äventyren närmar sig! Snart kan jag släppa bomben😃 Har hunnit med ett 3 års kalas och shopping också. Sen väntar 3 lediga dagar men kommer sova läääääänge imorgon. Typ till 19 vore fett Puss på dig (Visst är de läskigt när jag skriver som om jag pratar med dig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0