Och hon var så egoistisk, för alla andras skull

Igår va en fantastisk sommardag.  Käkade frukost i solen med Frida.  Sen chillade vi i solen. Man måste prata oavbrutet för att inte bli rastlös. Samtidigt som Frida sa, man blir ännu varmare av allt snack.  hmm, tur man sprang upp och ned i trappan var femte minut för att hämta Cola Zero, jordgubbar eller än värre nutella.  Sen blev vi ifs avbrutna x-antal 789 gånger av kära lille grannen också som bjöd på sodavatten typ.  På eftermiddagen när Frida nog gjorde ett siesta försök, åkte jag och marcus en sväng till stranden. Jag kan motvilligt erkänna att jag är missnöjd över hur få dagar som dessa jag får. Och då vill jag inte klaga på vädret. Tvärtom. Det är mitt fel. Jag och Marcus jobbar så himla mycket.  Som nu går jag på en 24 timmars jobbhelg. Och sen jobbar jag 06-13 mån, 12-18 ons/tors, 22-08 fre, 20-08 på lör och 20-07 på söndag. Som tur är vägrar jag ge upp mitt liv. Så ikv när jag slutar kommer steffi på cykel och hämtar mig😃😃❤️❤️❤️ Och imorgon kväll kommer Rosa och Marcus. Och nångång mellan passet på måndag och det på onsdag ska jag till Göteborg och Liseberg. Men ja, vänligen kan jag återgå till poängen?? Poängen är att efter stranden igår kom (kom och kom vi agera taxi och hämtade hela ekipaget) men iaf spenderade jag kvällen på vår mysiga balkong med somerbycider, godis, Anna, Johan, Linus, Marcus och Gabbe. Ha de - spade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0