No ones gonna love you more then i do

Igårkväll blev bästa möjliga outcome av en jobbdag på 12 timmar. Mötte upp Steffi och Frank på Gustav Adolfs torg. Sen gick vi till gamla västern och hängde på Jonas balkong i flera timmar. De va så himla skönt. Som utomlands. Ljummet i luften, stor fet rymlig balkong med sikt ut bland hustopparma och med sorl från närliggande ute serveringar. Där satt vi och babblade ihjäl oss och skrattade, åt choklad och tog hand om den busige lille pugen vid namn Frank. Och hans favoritkompis bulldoggen som han kom asandes på hela tiden. Vid 24 tog vi med oss den lille och mötte upp Marcus i stan❤️ Han var så snygg i sin blåa tröja, med de bruna (ja stort sett svarta) armarna och ansiktet. Han bar upp mig i luften😃 Nördiga sambos som varit ifrån varandra typ 14 timmar.... Var iaf helt underbara timmar med Steffi❤️❤️ Sen köpte Marcus såklart lite nattmat och sen när vi kommer hem va lägenheten helt städad och mysig belysning o sängen renbäddad. Jag somna så sjukt bra och ville absolut inte gå upp imorse. Men var tvungen :'(((( Jobbar 8-20 idag också! #tjejen som aldrig sover del 2 Men ikv blir jag hämtad och sen väntar mitt favoritspel hos Rosa och Bosse🙏 Nu ska inte jag va den som är den för jag har redan nytt att se framemot😃😃😃 har bokat en resa innan dem stora resan😃😃 Så mot slutet av augusti blir det Casa almemdea med ett underbart gäng! To be continued med info

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0