Nattdopp i plurret

Mitt paradis <3 Mamma låtsas ibland som att de ska flytta när vi är iväg. Men det hoppas jag inte. Hur skulle man kunna? Så vackert, så utomlandsigt, vindstilla, frihet. Igår reste jag mig upp och gick hem till Frida. Vi satt på en solsäng och tog en cigg långt innan frukost. Jag tog en passiv cigarett. Sen hade jag ett annat viktigt ärende och de ringde mig så gick dit. Hur eller hur så var kvällens sista sväng till kvarnby. Just det, ännu senare kom Felix till oss och visa sin ducati. Jävla adrenalin. Hade nog inte kunnat hålla den balanserad ens stilla stående, med stöden nere, haha. Men ändå jag fattar kicken!!! Jag vet hur det känns. Bara att det kanske är annat som ger mig den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0