Linas blogg goes wikipedia

På jensens böfhus kom man till jobb 10 min innan för att hitta rena kläder och stryka innan man började. På SF hade man en särskild utstyrsel som man tog med hem och tvättade mellan passen. På Studentconsulting var det oftast frivilligt men eftersom jobben ofta innebar arbetsuppgifter där utstyrsel var ytterst irrelevant kunde man komma i ett par sköna nike tights eller liknande. Här på HSB:s huvudkontor, turning torso måste jag do the thinking. Det ska vara uppklätt men inte för festligt och inte utmanande. Jag tänkte vad i helvetete har jag gett mig in på. Ni som känner mig vet att jag sällan eller aldrig tidigare haft en dyr/stilig/stel/gammaldags/knälånga klänningar stilen. Men har kommit på nu att man kan faktiskt fixa det på ett roligt sätt;) Idag är bara ett av tusen exempel. Har fått köpa massa utstyrslar sen och de kommer tilö bra användning utan för jobb också. Men de är jävligt bra att kunna skylla på det. "Jag måste shoppa till jobb.... Heheh"

Kommentarer
Postat av: babb

OMG SÅ SNYGG! sjukt fina kläder!

2014-07-25 @ 09:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0