Ligger och chillar i sängen

Inte för min egen skull utan för Marcus. Han va så himla trött och tvingades ge sig upp och iväg så av respekt för honom slösar jag inte min möjlighet utan tar tillvara på den. Men jag har varit snurrig sen helgens långa nattpass. Sov i stortsett bort hela måndagen och en del av igår. Sen åkte jag hem till Maria och myste (vägrar skriva mös för ser ut som möss felstavat), med Rebecca. Precis innan stängning sen pantade jag och Marcus för 467kr Hahaha. Gabbe och Johan va inte helt säkra på att de kände oss då.. Anyway, har lite mysiga ärenden att uträtta idag och ska jag simma med Svante min lymmel till bror <3 Sen väntar två dagar av 06-15 jobb. Men bra mycket mer är pågång än så men de får ni veta nästa gång ni läser. Iiih vad spännande ;) Ps Lite mer än en månad till resa 1, 2,5 månad till the big ASS' trip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0