Winner winner Chicken dinner

Hej 😃 idag Ă€r det full show pĂ„ jobb! Sista visningsdagen och nĂ€stan alla visningarna va fullbokade. SĂ„ har fĂ„tt hĂ„lla lite föredrag i loungen idag och det har varit kul att bemöta alla. IgĂ„rkvĂ€ll var jag sĂ„ jĂ€vla sugen pĂ„ ALLT. Hade Ă€tit supernyttigt nĂ„gra dagar och Marcus köpte hem bĂ„de lösgodis, mörk choklad och marabou till oss (mig) hahah. Problemet Ă€r att innan jag hade hunnit hem, fixat inför idag osv va klockan asmycket och jag hade 12 timmars jobb idag ocksĂ„, cyklar hemifrĂ„n 7. sĂ„ hann knappt Ă€ta. SĂ„ jĂ€vla synd. Tryckte dock i mig sĂ„ mycket som möjligt men hann inte mycket:(( Vet ni?😃 jag fick en bag in Box med lindemans vin precis. Mamma och pappa kommer iaf bli öcerglada haha. HjĂ€lpte tvĂ„ hĂ€rliga hyresgĂ€ster jĂ€ttemycket igĂ„r pĂ„ jobb och Ă€ven via telefon senare inför deras fest som jag tyvĂ€rr inte kunde gĂ„ pĂ„:( sĂ„ fick ta del utav resterna ist. En hel oöppnad vinbox😃 Nu har halva sista passet gĂ„tt. KĂ€mpa lina, kĂ€mpa.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0