Kan reflektera över värsta småsaken ändå händer stora saker utan att jag ens tänkt på det

Igår cyklade jag hem från jobb och vilade en stund i soffan. Tittade på House. När Marcus kom hem gjorde vi oss i ordning och hoppade på cyklarna. Blev att jag cyklade 4 mil igår! Men jag älskar att cykla. Så himla skönt. Med sällskap eller musik i öronen. Vi mötte upp mina älskade snakes steffi, Anna och Malin och männen, Johan, Jonas och Fredrick. Sen käkade vi på tusen2 inne på gården. Riktigt roligt/trevligt och gott. Helt fantastiskt att vi ska åka till Spanien tillsammans om 18 dagar. Och efter det kommer va kaos för då är det bara en månad kvar. Ååh, helt sjukt😍😍 Hade en fin klänning igår som jag fick av läcäg för flera år sen❤️
Den sista är en liten gullis innan jag sminkat mig och flätat håret😊😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0