Igår va orgasmens dag

Och det firades såklart, haha, men framförallt firade vi Anna! Idag blir hon 22 år:) Gammal kärring❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Jag va ledig hela dagen så sov länge, tränade. De sköna återhämtnings dagarna blir det få utav nu förtiden speciellt för Marcus. Därför lagade jag middag till oss när han vilade så att vi kunde äta tsm på terassen sen. Var riktigt fint väder så vi cyklade upp till stan och Annas gudomliga lägenhet. Helt sjukt. Hon hade tänt upp massa ljus och fixat. De va så vackert. Känns overkligt att ens kunna va där. Sen körde vi några roliga lekar, knäppa uppdrag som skulle göras under en timme, sant eller falskt om Anna osv. Det va roligt också att träffa Babb för de kändes som evigheter sen. De va nog 2 veckor men det är cp mycket för oss!! <3 Tillskillnad från min gode vän Marcus så drack jag inte så mycket eftersom jag har dubbelpass i helgen. Men jag fick hem herrskapet på cykeln och nu hoppas jag han ligger och sover fint där hemma. Pussade honom hejdå innan jag cyklade till jobb. Idag väntar 12 timmars jobb.

Kommentarer
Postat av: Bannäni

Jag älskar dig, obeskrivligt mycket, min underbara vän <3 /a

2014-11-10 @ 14:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0