Crazy frog

Två lediga efterlängtade dagar. Det är som en press över mig hela tiden just nu. Men ett steg i taget och snart har alla saker ordnar upp sig och jag kan luta mig tillbaka, andas och fantisera på 36 timmars flygresa. Jag har sovit länge dessa två dagar. Fått hem en leverans som jag missade första gången (vem fan är hemma och kan ta emot den mitt på dagen?!) Igår grillade vi hamburgare och jag har fått chansen att ta hand om min lille hund som inte är helt kry. Det är så mysigt när han är på det där lugna humöret. Idag räddade jag en groda ur vår pool😃 de rackarna har en tendens att hoppa i och sen råka dö o vårt reningssystem. Om en stund ska jag fixa mat till mig och baby sen cyklar vi upp till stan för att fira Anna med massa älsklingar❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0