Big slap 👋👋

Snabbt om fredags: bubblade nĂ€stan över av iver pĂ„ jobb. NĂ€r vĂ€l min kollega kom 30 minuter försent mötte han mig i dörren skrikandes "freeedom" hahaha. Cyklade hem i mörkret med Frida pĂ„ luren och tvĂ„ glassar i korgen. Kom hem och simma, körde situps osv sen Ă€ntligen, nyduschad i min morgonrock med i glass framför tv:n med pappa. Och fick instruera Marcus som skulle ta sig kollektivt hem frĂ„n Lund. Inget vanligt förekommande frĂ„n hans sida men han hittade hem😃 Sen va det dax för lördag😃😃😃😃 Vaknade astidigt sĂ„klart och bara vĂ€ntade pĂ„ att fĂ„ dra igĂ„ng. Jag och Marcus stack till Maxi och köpte massa gott till frukost! Bullar, majsbröd, pĂ„lĂ€gg, frukter, juice, choklad osv. Sen dukade vi upp en frukostbuffĂ© tsm med massa kyld dricka! Sen kom först Frida, sen Johan, Maria, Putte och Emma och det blev en riktigt lyckad förfest/champangefrukost. Vi spelade skithög musik med extremt bra samvete för de va mitt pĂ„ dagen! Solen sken, grabbarna badade, alla drack, dansa och skratta. Och sĂ„ gott de va jag va sĂ„ sjukt hungrig för ville vĂ€nta tills alla kommit. Sen vid halv 3 kom Johans limousine och hĂ€mtade oss. VĂ„ra grannar kom ut och tittade. Dem mĂ„ste ha trott att vi va sĂ„ dumma att vi la flera tusen pĂ„ detta spektakel meb det gjorde vi absolut inte för det Ă€r Johans. Haha. Sen Ă„kte vi tsm in alla och sjöng och skrek. SĂ„ jĂ€vla roligt, Johan och Marcus stod upp ut genom takluckan. Framme pĂ„ big slap vĂ€ntade mĂ„nga timmar av fistpump, trĂ€ningsvĂ€rk igĂ„r förfan hahah. Riktigt kul<333 trĂ€ffade mĂ„nga jag kĂ€nde, riktigt mycket adrenalin. Speciellt alla gĂ„nger Marcus slĂ€ngde upp mig pĂ„ axlarna. Mitt i allt tog vi taxi till Max och köpte mat som vi Ă„t pĂ„ grĂ€set utanför. Ska ladda upp 1738394 bilder frĂ„n dagen nu snart bĂ€ttre Ă€n massa skitsnack. Sen IgĂ„r lĂ„g jag strandad först i en solstol sen pĂ„ grĂ€set och sen grymtade jag typ runt dĂ€r fram och tillbaka. Tillslut cyklade jag och Ă€lskling in till stan och handlade gottis och tog en glass (eller yogurt) vid kanalen och sen pĂ„ kvĂ€llen Ă„t vi grillat familj + moms och jag och Marcus lekte med vĂ„ra nya leksaker. Gopro kameror i poolen. Under och över vattnet😊😊😊😊😊 Avslutade med godis och isvatten i soffan nĂ€r stormen slog till utanför. Mysigt❀❀ Imorse cykla jag hemifrĂ„n 05,15 till jobb och nu sitter jag hĂ€r och har en del att deal with dĂ„ hĂ€r bland annat ska va ett bröllop osv. Dax att sluta va zoombie.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0