Varje gång är som den första gång vi sågs

 
Åkte in för ett möte imorse 9-12. Alla var ivriga inför cateringmaten. Haha. 
Mötte upp Steffi & Malin efteråt så vi hann med en super snabb träning på SATS i västra hamnen. Squatsade som bara den ;)  Men de fick hjälpa sin lilla vän att ställa in maskinen rätt för med mina tappra cm kommer man långt men inte högt. Haha. Sen följde dem mig tillbaka till jobb inför mitt egentliga pass idag:D 
Nu har vi utsmyckat loungen med massa kycklingar och fjädrar:D Janne är och köper påskgodis som kommer finnas framme fr.m imorgon. Wiho:D:D hahaha 
 
ha de - spade. 
Nej skoja ha det bra mina fina medmänniskor. Lyssna på musik, ät gott och utmana er själva:D hahah dagens kloka ord typ. de enda riktigt vettiga idag förmodar jag ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0