I could never understand, the mysterious distance. Between a man and a woman

 
Tillbaka på jobb. Lugnt och fint eftersom mina små kycklingar är lediga idag och ingen jobbar på kontoret. Att jobba röda dagar är absolut inte värre än att jobba gråa dagar. Exempelvis en halvtaskig tisdag. Hahah. 
I fredags köpte jag en ny klänning som jag sedan använt oavbrutet sen dess. Haha nej men typ. Marcus fick tvinga mig att inte sova i den. 
Älskar den. 
Vi hämtade Svante i ktown på fredagen och körde till yoggibost på Emporia. Vårt favvoställe❤️ 
Ville visa Svante och han gilla det som bara den. Men svårt kanske för någon annan att känna sådan passion. Jag hyperventilerar när jag ser den varma flytande nutellan och cookiesen, den smulade chokladen och skivade bananerna. Blir helt enkelt så gott som frälst och störd på samma gång när jag är där. 
På kvällen följde Svanne med oss till Rebeccas 23 års fest. 
På påskaftonsmorgon var där 1 litet påskägg till Svante och ett till Marcus från påskharen. Men inget till mig för jag lät Sture jaga kaniner när vi va ute och gick hahaha skoja. Det va för att jag redan hade fått ett fantastiskt fint ägg i torsdags. 
Sen gjorde jag god frukost som bestod utav rostemackor med salami och baconmjukost, och  glass med oreos, banan, nutella, pb, m&m och maräng. 
Under dagen firade vi påsk hos mormor och de va ett helt underbart väder. 
På kvällen gick jag och Marcus en lång promenad i skymningen och stannade och gungade och lyssnade på gammal musik. Gamla låtar påminner honom om ett förr och mig om ett helt annat förr. 
Så vi gick inom pizzerian påvägen hem jag ritade på en servett hur vi ville ha vår pizz. För den va så extremt klyddig. Halva med gorgonzolaost, salami och svamp, andra halvan med skinka, banan, curry och jordnötter. 
Sen delade vi den på balkongen till ett avsnitt biggest loser Sverige. Känn ironin. Hahah. 
Igår hämtade Steffi mig på morgonen och vi va nästan först i bokskogen och vi pratade så mkt att vi flög fram en halv mil sen köpte vi mellis hem till mina föräldrar där vi fika, solade, hoppa hopprep osv tills steffi börja jobba och jag grillade med familjen. Så satans gott var det med grillat kött, rostade rotfrukter och 3 olika såser. 
Lite bilder på det som ni redan sett eftersom fb och instagram för ovanlighetens skull har spammats. 
P.S 
Mamma rensade och terroriserade mig att göra detsamma (hon passar på när jag tittar inom) så hon fick lite kläder av mig som jag hade i 6an så fick jag lite kläder av henne som hon hade i 6an. Hahahah. vet knappt vad som är värst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0