Girl you know i love your vibe ;)

Riktigt ball dag igår. Fast egentligen väldigt händelselös men den blev as soft. 
Jag åt min välsignade frukost🙏  sen chillade jag hem till Frida. 
Sen solade vi och skratta ihjäl oss. Victor va med i omgångar. Jag va hemma om och gick en långrunda och telefonera:-D 
Sen käka jag förbannat god middag, kött och majskolv. 
Sen begav jag och Frida oss ut ytterligare en gång och efter en runda i den fina kvällen köpte vi pepsi Max på Ica och satte oss på torget #pensionärer #torghäng Hahaga och där satt vi sen i den vackra miljön och skrattade, gömde oss bakom stolpar och var varannan kvart dök det upp någon vi kände och då hojtade och vinkade vi över torget. Mia, gabbe, spättan och Emma var några av de stackarna som gick förbi. 
Hahah. 
Idag är det Valborg. Innebär att för 5 år sen hände något speciellt. Och för 1 år sen kom jag och steffi hem från barcelona idag. 
ha en underbar dag alla:-D<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0