Blandade tankar från en bakom disk

Igårkväll missade jag en 100 årsfest med James Bond Tema, en middag med 3 kompisar och "årets varmaste dag" som en kollega så fint kallade det! 
Vissa lördagar vill man bara inte jobba långpass.. 
Kom inte ifrån jobb förrän sent. Räddade det som räddas kunde med en planka tillsammans med Marcus och hans nya kollegor, ska man kalla det så haha. Johan, William, Hasse och några linusar. Gick en stillsam promenad för att kunna sova gott och sov som en sten tills alarmet gick imorse. 
5/12 timmar avklarade. 
Två lustigkurrar på jobb gav mig precis en skrattattack och jag har mycket att se fram emot <3 En lustig grej som jag käka igår. 0 kalori nudlar med köttfärssås. Långa jävla nudlar som vägrade dela dig kändes fan som jag svalde skallerormar hahah men de va mättande och smakade salt eftersom jag dränkte dem i salt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0