So wake me up when its all over, when im wiser, when im older. You get the chance to travel the world

Livets gång........ vi påminns igen! Jag kan fortfarande känna doften av Prag eller rimini. Jag känner fortfarande värmen. Klordoften i österrikiska billa. Du väckte mig mitt ute i ingenstans för att visa att solen gick upp. Nu tror jag på den. Att den finns på riktigt. Jag kan bli så spattig. Jag kan säga något jag ångrar. Men jag är skillnad nu. Jag är ny. Nu är jag tillbaka i Malmö. Har haft en fin helg tillsammans med Marcus härliga familj och vänner. Mini äventyr som fick en att känna som en irl Astrid Lindgren karaktär. Hej herr nilsson, vad ful du är. Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0