Finns du? Vad har hänt med allt det som en gång funnits, en gång brunnit. jag brinner igen

hahahah jag dör när jag läser min förra rubrik. riktigt mobbad. helt fel. ironiskt nog shes noooooooot a pro obiusly ohhhhhhhh orkar aldrig varken tänka eller slå upp stavning så blir lika illa nu också nästa. Steffisen sov över efter sommarfesten hos malle igår. sen gick jag bara lille biten till bussen och åkte tillbaka till malin imorse och hämta neccesär osv som jag glömde, no brain. Där låg folk till höger och vänster och sov. Sen kom baby hem i eftermiddags så vi stack inom hans föräldrar, sen hämta vi mat på thaiviken som vi tog med till johan o käka till sune i Grekland med gabbe. Lördagen va super, hann till och med gymmet innan tjejrna kom och förberedda sig inför kvällen hos malin o fredde. drygt inlägg. varför har jag slutat med massa konstiga osammanhängande historier, citat, dikter, engelska ?! får kolla upp detta, det tycks som om vissa delar av min hjärna har varit på standby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0