Train insane or remain the same

 
Dagens lunch: En kycklingfilé liten som ett skämt :( Blomkål, 5 svarta kalamata oliver, isbergsallad, ketchup som jag kryddat med curry, 4 äggvitor och ett halvt äpple.
Skummaste shittet på länge. Elr ja iaf på flera dagar............
Igårmorse åt jag oatmeal. En halv dl havregryn, lite salt, sen ovanpå mosade jag en mogen banan (som jag värmt i någon söt goja) och sen kokoschips (ej flingor) på.
Det är märklet rent. hahah. Inte lätt att greppa min kost.
Idag har jag packat ut saker från mitt rum. Mamma släpa runt mig på en tur med Sture. Bud på att hon kopplar oss båda...........
Ikv ska jag och smörgåsen får se plaaanb och holstrebeccas nya crib ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0