I dont even know how you survived. No i dont even know if you are alive, without me now

Vad jag åt igår: 1 stor skål all brans mest fiberrika flingor med mandelmjölk, en powerking light, ett grönt äpple och till middag 2 mellanstora kycklingfiléer med grönsallad, gurka, 5 oliver och ca en matsked hemmagjord Rhode Island sås på gräddfil, chilisås, tomatpure och senap. Ca 60 mins cardio träning med steffi i luren. Gick och handla mat, jobbade 4 timmar, var på Ikea med baby. Nu är det day 2, vaknade tidigt för jag va hungrig. Så har nu ätit en stor portion flingor med mandelmjölk, är påväg till Malmborgs för att köpa en keso och en red bull light. Red Bullen ska jag dricka om 15 min sen köra ca 60 mins cardio. I eftermiddag väntar spännande intervju och sen zoombikrig med mackan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0