Day 3

Nu startar dag 3! Igår åt jag en stor skål allbrans fiberrikaste flingor, en red bull light. 700 kcal cardio + 20 min styrka (rumpa, innelår, bakrelår) låter som man beskriver en kyllling förfan haha) sen åt jag 200 gram lättkeso med en banan. Och till middag stekt broccoli massa, med stekta chorizo korvslantar i kryddig tomatsås och grönsallad. (På mackans la vi bara till pasta och parmesanost). På bion drack jag cola Zero och tugga tuggummi. Nu är jag taggad på en ny dag😃 känner mig redan lite mer slimmad... Haha antagligen bara jag som skulle märkt den lille skillnaden, men tänk då på fyra veckor!!! Men längtar såklart redan lite till ätardagen på lördag hihihoho men bara när jag är hungrig för då är man i obalans därför ska man undvika att va hungrig! Nu kommer en bild på mig o mackan. Liten tjej, stor kille <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0