Jag vet hur du ser ut naken, är det därför du blir obekväm nu?

 
Var hos Tille med Alicia, Nino, Musti, Björn, Anton, Hampe, Momme, Jonas, Mikael och Tilles syster Anna.
Nästa vecka, med start måndag tänkte jag skriva lite mer om min träning i bloggen. Jag har aldrig checkat in mig på fb när jag tränat, brukar inte uppdatera om det och nämner det då och då här. Anledningen till att jag inte checkar in på gymmet är 1. För att det skulle bombat hela min wall och homepage hela tiden och vem fan bryr sig. 2. Har inte haft någon iphone så hur jgärna jag än viljat impa med det så hade det inte gått. hahah.
Men tänkte att här på bloggen kan jag ju skriva lite mer om det fall någon tycker det är spännande.
Nu en bild på min nya sportbh- fin liten omklädesrums bild från Usports på stendöda bernstorpsområdet. Hade fan kunnat byta om mitt ute i affären för där är inte en käft. hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0