It's like moving mountains, så kom änglar

Okej, försök inte svälja ner en stor fet tablett med skåll-hett kaffe! Jag försökte. Dödade tungan :( :( inget ovanligt dock eftersom jag alltid kokar 2 koppar till mig (alltså 4 jaaa smart) så dricker jag först den ena sen när jag hällt upp den andra får jag för mig att den ska va lika lagom som de kaffet jag precis drack så jag dricker glatt av det bara det att de stått på den heta plattan ever sense de första hälldes upp så de är ju inte så satans lyckat.........
Tillslut tog jag tag i livet, as a cat-mom grabs her little kitty (wtf), och stack till SATS. Det är så underbart när man kommer dit och Olivia och Elin jobbar, Steffi kommer springandes i sina matchy skor och linne snygg som alltid (dock fel skor, hon tog nån annan i personalens med 1,5 storlek större skor så lille fossingen flög fram o tillbaka inne i skon). Sen körde vi absolution tills my partner in crime, no, my partner in life, körde mig till bussen.
Candy crushade hela vägen hem så de va lugna bananer :) :) hahah.
Träffa Tille i rundellen så fastnade där en stund like in the good old days.
D & D.
Dusch och däck.
Snabbt som fan.
Tacksam när det går! <3
 
Här har ni den "lilla" tabletten jag skulle svälja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0