I got heels higher then your standards

så jävla kass. här kommer ni tappra läsare, söndag eftermiddag och hoppas på lite mysig läsning på min blogg, men vad fan levereras? lite kryptisk svengelska.
Det håller inte.
I fredags avslutade jag min 50 timmars arbetsvecka 23.
så.skönt........
(försökte hitta bild då detta är lättare visat än sagt eftersom sagt känns så cheesy)
att jag va med i SFs lille veckoblad haha, för jag kom 3a på bioklubbstoppen med 29,9 procent på över 600 sålda biljetter :-)
Somna som en stock/sten/stenhårt när jag kommit till v-town.
Till frukost såg vi 17 minuters django unchained.
Långa scener som alltid i tarantinos mästerverk :) :)
Men vi är lika rastlösa själar båda två så vi stängde av lagom när frukosten va slut hah.
Skulle sammlat alla köttiga scenerna i ett streck så hade man kunnat se de sen stänga.
slappa sönder men vi träna nån timme inne på mobilia med Steffi.
På kvällen var jag hos Henny och Erik på 21 års fest med ligan.
;)
idag var jag bla. steffi husdjur i "buren" på SATS. där buren räknas som att sitta på golvet o gömma sig bakom repan hahaa. Sen regnade det köttbullar hos mormor för Svante har hittat hem från spanien.
och nu hann jag 3 timmars telefon i garderoben innan jag har bråttom till firmafest/oscarsgalan på sf by night.
cauuouuåse
Pussen hajjen zippen dirren
bildfanskapen vil inte ladda upp i mobben
fixar sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0