Ingen polare som ville bli min

Igår åt jag en stor skål flingor ( är alltid väldigt hungrig på morgonen vilket är negativt plus att de gör att jag vill ta den fetaste skålen jag kan hitta, helst en balja) med mandelmjölk. Till lunch 1 lätt kesella blandad med fun light med smak av smultron och vattenmelon (i särklass godast det hör man ju själv) haha, 1 msk haveygryn och kokoschips ca 2 msk och en powerking light. 30 mins cardio + styrketräning med steffisen,soi. På kvällen lagade jag riktig lyxmiddag till mig och babe. Hemmagjorda färsbiffar med lök och goda kryddor i och krämig fetaost i babys, ugnsrostade klyftpotatis till honom, morötter och lök till mig. O grönsallad och tzatziki. Sjukt gott. Sen fixa vi där hemma tills man nästan svimmar så fint det är. En stor spegel som jag hade lodrätt i mitt rum i kvarnby har vi nu vågrätt i hallen. Sjukt bra. Sen såg vi lejonkungen. Så bra. Och sorglig:( Malt whisky :D nej mena Walt Disney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0