So i can shaaaaake you

EN HELT UNDERBAR DAG.....
 
Började hos marcus 06.25
frukostmys framför lyxfällan
jobb och brandövning! Fick släcka en brinnande docka med brandfilt och en eld med kolsyra.
Spännande....... ;) Så nu kan ni känna er safe på bio, börjar ni brinna kommer jag tackla ner er och lägga en filt över er och banka tills elden slocknar sen lägga er i ljummet vatten
Efter jobb satt jag och Alison på terassen i solen i väntan på Bella.
Så sen träffa jag bella för första gången på nästan 1 år :O hon har bott i Mallorca.
King som alltid <3
Påväg till gymmet upptäckte jag att anna jobba så tog en fika inne hos henne.
Sen upp och träna!! (L)
Då visar det sig att bästa personalstyrkan va där (utom steffi :/), Olivia, Felicia och Elin så det blev skratt/snack och träning 50/50.
Också litta coola zeroo på de ;)
Väl på bussen hittar jag Issa och Bea! så jag hoppar av med bea på håkanstorp där Babbisen och Matteponken väntar i bilen så hann krama om födelsedagskrisen. LYCKA:D
Sen körde dem mig hem och nu har jag och svante fixat käk.
Vi hoppar bokstavligen runt och dansar och sjunger.
Så ivriga och glada.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0