Let your body decide what it does

Förra veckan kan man säga att jag hade påsklov. O mackan med. O steffi med osv osv, så vi hitta på massa kul. Obeskrivligt skönt va det att kunna vakna utan alarm, gå morgonpromenader i solen, spela badminton o massa andra spel, köra in en vända och bowla. Hänga med Babb och maria. Äta god mat och lära känna nya människor. Fira påsk på lite olika sätt:) i söndags överraskade jag o m steffi o anna när de skulle luncha så vi joina dem. Sen jobba jag 14-21. I måndags va jag ute på morgonen och gick en lång promenad, sen jobb 11-22.30. Alla matställen i stan va stängda så käka skyr o frukt till lunch och middag. Ångest. Cykla hem som en isbit på kvällen natten. Men sen va glädjen skyhög för sen va jag ledig tis/ons. Så fixade massa ärenden sen va m här en vända sen käka vi cafe2000 som jag tjatat ihjäl om och jag och Lylt körde box. I onsdags hängde jag Malin o steffi i flera timmar o bara snacka. Vid kanalen med läsk o käk, på espresso house med filt och kaffe. Sen körde jag o steff på satscity innan jag duscha, basta och åkte till vtown. Jag o m handla mat o lagade sen tittar man på berget disk och somnar automatiskt på studds. Ren försvarsmekanism. Haha. Stack in o träna i förmiddags och sen bjöd jag Sofie på fika. Nu har jag precis cyklat hem efter stängning på jobb. Zzzova. Skrämmande utförligt blev de visst. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0