Jag vet vilken dy han varit i

Det va riktigt trevligt, avslappnat, som att umgås med vänner. Sen sist: träning varje dag, 100 pass nyår-Svantes student. Kick as. O svante rasar i vikt. Han är grym. Jag hoppas jag inspirerat honom. Varför må dåligt när man kan må bra. Våga vara ditt bästa jag:D jobbat, dansat till liveband med nya vänner, åt tacos till grabbarna somnade en efter en i soffan. Myst med babb. Nu har jag precis gått en timme i uppförsbacke på löpbandet. 6 km uppförsbacke på en timme. Cirkus 550 kcal. Bra. Dags för 300 snabbförbrännings kcal på crossen sen styrka. Fixat service utbildning imorse, ikv jobb hos Sofie sen hämtar mackan mig. Snart åker jag och Lylt <3 OBS skrev detta igår men det publiceras nu. Nu är jag hos mackan ska alldeles strax ge mig iväg på morgobpromenix....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0