Its been writtin in the scars of our hearts

Känns som detta kan bli ett långt inlägg. Jag är på så pratigt humör. Kanske sitter min emelie i skuggan i Australien på samma humör som jag är nu och kan läsa om vad jag gör här. På en helt annan plats i en annan värld. Eller min andra emelie i ett lägenhetsvrå o tittar ut på människorna med de skilda ödena i hennes bakgata. Jag lyssnar på "just give me a reason" med pink. Så vacker. Och jag skäms för jag har högklackade skor till träningstights (traschigt!!!). Men råkade glömma extraskor. Veckan som gått har utöver jobb, fix och trix, varit som följer: Sofie i måndags, i tisdags var jag bjuden på våffelfika hos Olivia.det var jag, Olivia, albana och linn. Sen hämtade mackis mig. Rusningstrafik+Lunds innerstad = beautiful disaster. Vi åkte ner till stranden och sprang runt o jagade varandra runt badhyttorna hahah nej men lite seriösa också. Motion och vatten som piskade piren innan vi värmde oss som kockar:) igår blev min cykel stulen:(( "bara" tredje gången. När som helst kommer jag ta någon annans och spraymåla. #får#spel. Igår mötte jag upp Marcus och sen gick vi till akropolis. Åt jääääättegod grekisk mat tillsammans med Malin och Fredde. Sen stack vi och bowlade. Fantastiska människor. Ahh, ska inte skriva mer nu, ska racea på crossen. (Vill göra massa iPhone figurer men de kommer inte synas bra på datorn bergis) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0