Bitches be like NO!!!!!!!!!!

Fan!!! Hade skrivit ett långt inlägg men det försvann när min mobil dog:(( satt i sängen här i Barcelona med steffi sittandes / liggandes på mina ben måla mina naglar. Vi har varit i Barcelona vilket jag får göra ett långt inlägg om sen :):) igår hade vi en helt underbar kväll på CDLC. Vi blev inbjudna av Byron vår fina Byron, och tsm med en tjej modell från Estland, två killmodeller en från Ukraina och en från Brasilien och Byron fick vi dumplings, wok, chokladfondue, vin osv i den underbara miljön på CDLC med tända ljus, rökelser och soffor från himlen. Sen spela dj:n sjukt bra musik och vi dansa flera timmar. Nu packar vi och fixar och donar. Imorgon lämnar jag och sis from another miss Barca :( men det ska bli mysigt att komma hem till lille ponken:) och alla i Sverige o maxi, sats, jobb osvvvv hahaha. <3 emelie, jag ska skriva ett långt pm till dig när jag är back in Sweden. Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0