Töntarna var mannen i den vita hatten (16 år senare)

 
Ändå sen man är liten har man dagdrömmar. Det kan vara vad som helst. Vissa saker tänker man bara på under ett tillfälle, andra drömmer man om om och om igen. Dagdrömmar kan väcka starka känslor, för det kan göra en båda lycklig och ledsen att bara tänka på det. Det slog mig att jag gjort många av de drömmar jag en gång drömt. Många av de tankar som gjort mig ivrig, leende har jag upplevt. När det väl händer glömmer man att reflektera i det eftersom man är mitt uppe i det. Men det är sant. Många dagdrömmar slår in.
(If you can dream it you can do it) ahi ahi
 
Hahah igår direkt tagit ur sitt sammanhang: En nymålad dörr låst med portkod, men ingen porttelefon eller information om dem som bor där. Inget mobilnummer heller. Men då skrek jag bara mina fina vänners namn rakt ut i luften och då öppnar dem fönstret. Jihaa ;)
så, skola, lunch med jennifer och ebba, jobb och middagsbjudning.
 
Jag, Maria och Rebecca  <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0