Sexy grafiti ;)

I fredags fyllde jag 20 år.
Tack för alla samtal, sms och facebookmeddelande. Från alla världens hörn. Från andra sidan gatan, och andra sidan rondellen och andra sidan stan. Det blir nästan överväldigande, man fylls utav glädje av alla människor man bryr sig om och man blir påmind om alla de som ständigt surrar i en uppsjö likt ett gigantiskt rosa spunnet socker i ens tankar. Jag vill lägga den där lilla efforten. Jag vill på sanningsenliga grunder visa att jag vet, jag följer, jag bryr mig, jag håller en tumme, jag tar reda på, jag hoppas och jag finns där.
På kvällen var vi ett underbart gäng hemma hos mig och käkade som svin höll jag på att säga hahah nej men här va så mkt gott att man fick vara strategisk för att orka allt. hahah.Vi förfesta och dansa och jag höll mitt lilla tal. hehe. Vänner = familj.
Sen körde Ellebell några i bilen och resten tog taxi ut.
Under lördagen öppnade jag den ena presenten finare än den andra. Mina älskade vänner är så finurliga, jag kommer aldrig på sånna klockrena bra presenter???? hmmm finns det någon secrethemsida med tips som jag missat eller är det flashback rakt egenom elr har de bara en jävla känsla för vad jag gillar? också 4-5-6-6-7-7-8 tusen kcalorier på diiii haha.
På kvällen kom mormor hela familjen myste (hehe) och åt min favoriträtt. Svante är kung:-) men hmmm undrar where that puts me? kan väll inte va prinsessa då ellr hur funkar det......
aah de börjar bli långrandigt för er som kanske ska läsa detta på jobb. Då måste inläggen va korta och konsista så att ni snabbt kan klicka ner the webbläsaaaaare när chefen alternativt kunder, alternativ surefrasse eller viktigpetter kommer lunkandes.
Förfest hos jossan med läc, alberto, nille osv...
Utgång och sov hos L med turturduvorna. 
(ät inte i taxin nejdå)
Dreamteam.
Fast i flickan från havet tror jag den heter Carolina Gynningsbok.
Glöm inte partaj 21 ikv ;)
 
En nöt flera nötter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0