Little talks of monsters and men

Att flyga fram bland en strand. Bredvid. Vinden i håret. I små gator och gränder på en KTM. Livsfarligt. Mörkt, sen ljust och helt ny dag. Varje morgon städade dem. Jag tror jag kan förstå hur fenomenet uppstår. Snacka om att man lever i nuet i nun som dem;)

Idag började jag 3e steget mot min dröm. Kändes väldigt bra:-D
Och sen sprang jag först på en kollega så vi tog tåget till Malmö, sen träffa jag malle och steffi mina fina. Malle är på semester i Sverige hennes hemland nr 3. haha. Ikv upplevde jag en på sistone främmande miljö. Gymmet.. hahah. P.s. Till min soi, Tonight, the night belongs to lovers som patty smith sjunger.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0